LONČARSTVO IN UNIKATNA KERAMIKA

Delovni Dopust

Poletje. Kot vsako leto se v tem času selim  na cerkniški konec. V Gorenje Jezero, obdano s prečudovito naravo. Tu dobim navdih in ideje za svoje izdelke, še vedno vrtim na vretenu in v jeseni te bodo pričakale nove oblike, vzorci ..

DOGAJANJA

SLEDI NAS

Tweeter Facebook

POSLOVANJE

Košarica Splošni pogoji Pravilnik o zasebnosti Mnenja kupcev

© AlterEco 2012. Čuvajmo naravo.

Pogoji (terms and conditions)  |  Kontakt

Domov Izdelki Kontakt Predstavitev
Ročno delo iz Slovenije
Delavnice Obvestila Prodajalna
Splošni pogoji  
Stran 2

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdeš na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v mojih e-novicah ali drugih medijih.

Kako uporabim promocijsko kodo?
Promocijska koda je beseda, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišeš v 1. koraku spletnega nakupa. Po kliku na Uporabite številko kupona se vrstico nižje odpre okence, v katerega vpišeš trenutno veljavno promocijsko kodo, nato sledi še klik na gumb Uporabi kupon. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.



Bonus - Točke

V bogati ponudbi prodajalne Lončarstvo Iztok Mlakar, najdeš tudi artikle, pri katerih ob nakupu dobiš bonus - točke. Bonus - točke je popust, ki ga unovčiš ob naslednjem nakupu. Višina bonusa je različna, navedena pa je ob ceni artikla. Z bonusom ti bomo še lažje zagotavljali ugodno spletno nakupovanje.

Bonus je viden v uporabnikovem profilu, ko je naročilo z artiklom, ki bonus vsebuje, zaključeno in smo prejeli plačilo (pri plačilu po povzetju to lahko traja nekaj dni). Izkoristiš ga lahko v enkratnem znesku pri kateremkoli prihodnjem spletnem nakupu prodajalni. Možno je koristiti tudi več bonusov hkrati, vendar skupno bonusi ne smejo presegati vrednosti nakupa/košarice. Posamezi bonusi niso deljivi (delno porabljeni).

Ko kupec oddaja spletno naročilo za izdelek, ki vsebuje bonus, bo to vidno tudi skozi korake nakupa. Po uspešno oddanem spletnem naročilu so poslana  e-obvestila, ki vsebujejo razlago, da bo bonus v profilu (natančneje v prodajalni Lončarstvo Iztok mlakar - računu) viden ob zaključku spletnega naročila.

Ob naslednjem nakupu bo sistem ponudil koriščenje bonusa v prvem koraku spletnega nakupa. Kot prijavljen uporabnik lahko vidiš trenutno stanje vseh bonusov na svojem - LIM računu. Bonus je veljaven 3 mesece, razen če je to pri posameznem produktu označeno drugače. Veljavnost bona je označena tudi na računu, ki ga prejemeš ob prevzemu naročila.

Če kupec z artiklom ni zadovoljen in se odloči za vračilo, mu povrnemo vplačana sredstva, bonus pa se odstrani iz uporabnikovega računa. V primeru, da je bil v času med vračilom artikla bonus že izkoriščen, kupcu povrnemo razliko med vplačanimi sredstvi in zneskom izkoriščenega bonusa.

Bonus ni izplačljiv v gotovini.



Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima     kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o     statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri    dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali    zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima    na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem    lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih    podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki    bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali    dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših    dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.



3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.    Ponudnik    v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude    pri dostavi    in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.



Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov mlakar.iztok@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva iz prodajalne LIM računa ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na prodajalno LIM račun - razen v primeru, če je bil koriščen LIM darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga vrne na uporabnikov LIM račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.  

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za vračilo artiklov je na voljo v spodnjem delu prodajalne (nogi) Skrb za stranke -> Vračila.

Več informacij si oglejte na strani s Politiko vračil.