LONČARSTVO IN UNIKATNA KERAMIKA

Delovni Dopust

Poletje. Kot vsako leto se v tem času selim  na cerkniški konec. V Gorenje Jezero, obdano s prečudovito naravo. Tu dobim navdih in ideje za svoje izdelke, še vedno vrtim na vretenu in v jeseni te bodo pričakale nove oblike, vzorci ..

DOGAJANJA

SLEDI NAS

Tweeter Facebook

POSLOVANJE

Košarica Splošni pogoji Pravilnik o zasebnosti Mnenja kupcev

© AlterEco 2012. Čuvajmo naravo.

Pogoji (terms and conditions)  |  Kontakt

Domov Izdelki Kontakt Predstavitev
Ročno delo iz Slovenije
Delavnice Obvestila Prodajalna
Splošni pogoji
Stran 3

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Več informacij si oglejte na strani s Politiko vračil.

Stvarna napaka
Lončarstvo in Unikatna keramika Iztok Mlakar s.p. Že naziv ti pove, da so izdelki podobni med seboj. Niso enaki, oz. identični. Vsak izdelek je ročno izdelan in unikaten.
Kdaj je napaka stvarna?
Predvsem kadar: artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom podobne vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih ko blago nima garancije.  Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vrnjeni izdelki
Vrnjeni artikli so izdelki, ki so bili na prodajalni LIM vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske , itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje izdelka je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.
S pregledom vrnjenih izdelkov zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje.
Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem izdelku iz kategorije 'Vrnjeni izdelki' in tudi navedeno na računu.
Izdelki, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni izdelki' ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov izdelek brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug izdelek enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru neprimernosti izdelka je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse izdelke ali garancijskega popravila.  

Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.


Lončarstvo Iztok Mlakar
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost
(nisem zavezanec za DDV).